Meniu
Your Cart

Reclamatii

Reclamații

Orice reclamație trebuie să fie îndreptată către Magazi , prin formularul de contact pus la dispoziție în site la secțiunea Contact.

Ce se întâmplă după depunerea unei reclamații?


1. Investigăm și:

  • păstrăm confidențialitatea, în conformitate cu legislația;
  • tratăm fiecare sesizare cu integritate și respect;
  • investigăm problema temeinic și obiectiv;
  • luăm la cunoștință când facem o greșeală și implementăm rapid măsurile necesare remedierii acesteia.

2. Revenim către dumneavoastră :

  • cu răspunsul care va conține rezultatul investigației, poziția oficială a companiei, motivarea acesteia, soluția potrivită și acțiunile care urmează să fie întreprinse;
  • în situația în care, răspunsul va fi negativ, acesta va fi justificat
  • Credem si speram ca orice reclamatie poate fi remediata pe cale amiabila,in caz contrar clientul poate apela la ANPC daca considera ca a fost neindreptatit.
Livrare gratuita
Comenzi de peste 2500 lei
Oferte speciale
Produse la super pret
Plata cu card
Sigur si rapid
Retur
Garantat in 14 zile
Informare cookies
Informare cookies Acest magazin utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe Website-ul nostru. Te informam ca ne-am actualizat politicile pentru a integra in acestea si in activitatea curenta a UVT cele mai recente modificari propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrareadatelor cu caracter personal si pentru a citi si intelee continutul Politicii Cookie. Prin continuarea navigarii pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.