Procedura de Retur Reparatii in Garantie:
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Coletele NU se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet.
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se solicita returul pentru toate este necesar ca doar unul dintre produse sa fie desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.
Alte informatii.
Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia intre 1 - 14 zile de la receptia produsului dar nu va depasi termenul legal de rambursare contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.
Returnarile prin curierat rapid nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.
In vederea evitarii refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integritatii produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la receptie.
In situatia in care coletul prezinta suspiciunea deteriorarii si nu poate fi verificat in prezenta agentului de curierat (in lipsa optiunii de verificare colet) avesta va fi returnat, urmand a fi recuperat de la domiciliul clientului pe costul operatorului, ulterior va fi incheiat procesul de constatare in prezenta agentului de livrare.
Pentru a solicita eventualele despagubiri de la firma de curierat puteti verificati integritatea produsului returnat in prezenta agentului de curierat si va recomandam sa solicitati incheierea unui proces verbal de constatare.
Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator."
Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.Confom Legii 449 /2003, art 2 Lit a).
Mentiuni importante pentru Garantii:
Conditiile de garantie NU se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:
1.Aparatele care necesita instalare de personal specializat (ATS-uri,Descarcatoare, etc) pierd garantia daca instalarea nu a fost efectuata de catre un Electrician Autorizat.(Necesita Factura de Instalare)
-Pentru ATS-uri lipsa Factura de Instalare de catre Electrician Autorizat
-Pentru Descarcatore de Supratensiune lipsa Factura de Instalare si Buletinul PRAM pentru priza de pamant.
2.S-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat.
3.Sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate.
4.Produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc